Все найцікавіше зі всього світу на нашому сайті – conflict.net.ua

Найцікавіші статті на найрізноманітніші тематики ⬤ Поділись інформацією с друзями в соціальних мережах

Шрі-Ланка, Хіккадува відпочинок

ЗМІСТ СТАТТІ

Вибрали з коханим затишне містечко Хіккадува на узбережжі Індійського океану, на південному заході Шрі-Ланки. Вибір був не випадковий, так як, зупинившись в Хіккадуве, ми забезпечили собі можливість насолоджуватися не тільки прекрасними пляжами з чистою водою і хвилями на будь-який смак, а й здійснити подорож як на захід, так і на схід, і вглиб острова. Але ж у нас було всього два тижні на те, щоб забути про все і просочитися атмосферою знаменитого і загадкового острова Цейлон на весь наступний трудовий рік вперед.

Текст: Аліса Скріпченкова · 28 червня 2014

Узбережжя Хіккадуви захищено кораловим рифом, тому вода на основному пляжі спокійна і дуже чиста. Ідеальне місце для занять снорклінгом і релаксу. Місцева визначна пам’ятка – велика черепаха, припливають до берега на обід. Можна купити у місцевого черепаховода на березі водоростей і погодувати черепашку. Пройшовши трохи далі по узбережжю на схід, ви виявите пляж Sunny Beach з великими хвилями і, відповідно, великими можливостями для занять серфінгом.

Летіли рейсом Москва – Коломбо з пересадкою в Абу-Дабі, приблизно 4 години до Абу-Дабі і 5 годин до Коломбо. Тривалість поїздки – 17 березня – 1 квітня 2014 р.

Західне узбережжя

День перший

Поїхали до знаменитого форту Галле на міському автобусі. Автобусна станція знаходиться в Хіккадуве, що дуже зручно, квиток до міста Галле коштує 40 рупій (1 рубль – приблизно 3,3 рупії), їхати півгодини. Галле – це велике місто, в якому крім форту, який є об’єктом світової спадщини ЮНЕСКО, є залізничний вокзал, автобусна станція, стадіон і великий фруктово-овочево-рибний ринок. Ми бродили по старому колоніальному місту, насолоджувалися видами, фотографувалися. Прохід в форт, якщо ви не берете екскурсовода, абсолютно безкоштовний.

Вдосталь надивившись, ми вирушили на автобусну станцію, звідки поїхали далі на схід, начитавшись відгуків про красивому пляжі в містечку Унаватуна. Сам пляж і вода в океані красиві тільки здалеку, а насправді брудно, водорості в воді і залишки туристичного перебування на березі, проте в самому містечку панує неповторна атмосфера розслабленості, безтурботності і ейфорії. Багато молоді, привітні обличчя і Боб Марлі доноситься з динаміків в місцевих затишних кафешках.

День другий

На наступний день ми вирішили продовжити нашу подорож на місцевому автобусі і вирушити далі на схід уздовж узбережжя Шрі-Ланки, в місто Міріссу, пляж якої вважається одним з найкрасивіших на острові. Проїхавши півтори години по жарі, ми дійсно очікували побачити щось особливе, і наші очікування виправдалися. Мірісса – тихе місце, втрачений рай, де серед розкішної зелені пальм ховається білосніжний пляж з прекрасною чистою водою. Мірісса – казкове місце, де зливаються дві течії Індійського океану і створюють насип з піску, по якій прямо посеред хвиль ти можеш пройти до острівця з насадженими деревами, лавками і скелями, про які розбиваються океанські хвилі, розсипаючись на мільярди блискучих прохолодних частинок. Щастя – то, що ми випробували тоді в Міріссе, сидячи, обнявшись, на лавочці і дивлячись, як заворожені, на бурхливі хвилі океану і на нереальну красу навколишнього нас острова, океану і безмежного блакитного неба.

Західне узбережжя і центральна Шрі-Ланка

Дослідити західне узбережжя і центральну частину острова ми вирушили, заручившись допомогою місцевого гіда по імені Ніл і його дядечка, який люб’язно надав в користування нам свій автомобіль і себе в якості водія.

День перший

Блакитна лагуна – це перше, що пропонують вам оглянути місцеві гіди. Екскурсія в Блакитну лагуну – це, по суті, подорож на орендованому катері по річці серед тропічної флори і фауни з феєричною кульмінацією у вигляді запливу крізь 20-метровий коридор з мангрових заростей, що переплітаються у тебе над головою.

Під час нашої поїздки дощ йшов не перестаючи, однак це нітрохи нас не засмучувало, а скоріше надавало романтики і гумору нашому запливу. Протягом усієї подорожі ви маєте можливість милуватися на птахів і величезних кажанів, знайомих за фільмами про графа Дракулу, вони надають загадковості. Також ми зустріли півтораметрового варана, наш гід дозволив мені схопити його за хвіст, але я якось не зважилася …

Окрема історія – це буддистський храм, який розташований на невеликому острівці посеред лагуни. Коли ми вийшли на берег і піднялися сходами на територію храму, нас огорнуло, можна сказати придавило, небачене почуття повного спокою і абсолютної тиші. На території храму, посередині, навпроти великої статуї Будди розташовується священне дерево Бо, в гілках якого живе гігантська білка (миле, пухнасте і з вигляду добра істота, що харчується бананами). Головний монах провів нас в житлові приміщення, розповів про порядок життя ченців, про історію храму, а потім пов’язав мені і чоловікові на руку браслети-обереги, попередньо прочитавши над ними мантри. Відпливши від храму і продовживши нашу подорож по річці, ми ніяк не могли відійти від незвичайної атмосфери цього місця і вирішили, що коли-небудь неодмінно повернемося знову … Далі були обіцяні мангрові зарості і захід, красивіше якого бачити мені ще не доводилося.

Блакитна лагуна – місце, яке залишило особливий відбиток в наших душах, і ми ніколи не забудемо відчуття, які там відчули.

День другий

Під враженням від відвідування Блакитної лагуни ми вирушили далі, вглиб острова до всесвітньо відомим пам’яткам, таким як древній палац Сігірія, храм Зуба Будди в Канді, скельний храм Дамбулла, слонячий розплідник в Пінавелла, Королівський ботанічний сад.

Ці місця для подорожей широко відомі. Ми виїхали з Хіккадуви о 4 годині ранку і до 8 були в Сигирии. Піднялися на вершину, милувалися видами, фотографувалися (підніматися було жарко і важко, але цікаво, так що не забудьте захопити з собою питну воду). Після підкорення Сигирии ми вирушили в Дамбуллу, в храм, видовбаний прямо в скелі в I столітті до н.е. Красиво, незвично, численні статуї Будди – обов’язковий для відвідування всіма, особливо любителями старовини. З Дамбулли ми поїхали в місто Канді. Після прибуття в Канді ми вирушили до місцевого центру шрі-ланкійської культури, щоб подивитися виставу, яке дає ансамбль народного танцю. Воно включало в себе запальні танці, виконувані ланкійців, як жінками, так і чоловіками, а також ходіння по гарячому вугіллю босоніж. Після концерту, повні позитивних емоцій, ми гуляли вздовж прекрасного озера Канді, милувалися на навколишню природу і доповнили своє занурення в місцевий колорит гострими пиріжками з місцевої закусочної.

день третій

Третій день нашої подорожі по центральній частині острова почався з відвідування Королівського ботанічного саду. Райське місце для любителів екзотичної флори, можна гуляти нескінченно. У цьому саду незліченна безліч рослин, багато з яких є подарунками з різних країн світу. Кажуть, що в цьому саду є дерево, яке посадили колись за наказом Миколи II, ми його, правда, не знайшли …

Будучи на Шрі-Ланці, природно, не могли ми не поцікавитися і вирощуванням чаю, рослини, яка зробила острів знаменитим на весь світ. Так, наступного точкою для відвідування стала чайна фабрика Embilmeegama, благо їхати до неї було зовсім недалеко. На чайній фабриці місцевий гід провела нам екскурсію по цехах і познайомила з організацією виробництва і етапами обробки чаю, а в кінці пригостила нас чашкою чаю, виготовленого на фабриці. Потім ми вирушили на огляд найближчих чайних плантацій (район Нувара Елія).

На зворотному шляху ми проїжджали гумову плантацію, і наш гід провів нас туди, щоб показати, як вирощують каучук, де місцева жителька показала майстер-клас зі збору каучуку. Виявляється, каучук спочатку – це біла рідина, ми були вражені.

P.S. Решту днів відпустки ми присвятили пляжному відпочинку і розслаблення в Хіккадуве. Вранці лежали на пляжі, потім йшли обідати і знову поверталися на пляж, щоб проводити сонце, що заходить. В один з вечорів, коли ми милувалися заходом на Sunny Beach, там вилупилися черепашата і прокурсіровалі до океану, підбадьорювала захопленими туристами. Такі моменти зазвичай не описуються в путівниках, але саме вони в підсумку залишають відбиток в наших серцях і змушують полюбити і згадувати з теплотою далекі й екзотичні, але стали рідними місця.

приблизний бюджет

Квитки (переліт авіакомпанією Etihad з 1 пересадкою) і проживання (готель 2 * безпосередньо на березі, номер з кондиціонером і видом на море) – 97 тис. Руб.

З собою взяли $ 1200. на повсякденні витрати з розрахунку приблизно 3 тис. Руб. на день на двох. Цього вистачило, щоб їсти кожен день смачно (обід: салат, друге або суп і напій – обходився приблизно 2000 рупій на двох), подорожувати по острову на місцевому громадському транспорті, тук-туку і мікроавтобусі Toyota разом з гідом і його дядьком, купити сувеніри.

Разом: приблизно 140 тис. руб. на двох на 14 ночей.

Шрі-Ланка, Хіккадува відпочинок

Що подивитися:

1. Сигирия (вхід 35 $ + послуги місцевого гіда: 30 $ російськомовний, 20 $ англомовний / чол.)

2. Дамбулла, храмовий комплекс (вхід 1000 рупій / чол. + 20 рупій / чол. За зберігання взуття)

3. Канді, місто + храм Зуба Будди (вхід 1500 рупій / чол.) + Місцеві народні танці (2000 рупій / чол.), Готель в Канді з кондиціонером на одну ніч, 2 * поруч з озером – 5000 рупій)

4. Чайна фабрика (на ваш вибір) + чайні плантації (чайові бабуля-працівницям за фотографії з ними). Ми були на чайній фабриці Embilmeegama, embilliantea.com (екскурсія по фабриці безкоштовна, але ви можете придбати чай в місцевому магазині)

5. Королівський ботанічний сад (1500 рупій / чол.)

6. У Хіккадуве: для релаксації відвідати пляжний бар Top Secret, щоб смачно і недорого поїсти – ресторан Red Lobster

Що обов’язково зробити:

1. Купити виробів з місцевого шовку (купила дві довгі шовкові спідниці за 2000 рупій). При цьому виріб можуть зшити або підігнати по фігурі прямо при вас.

2. Спробувати каррі, морепродукти і канкун з куркою.

3. Купити місцевий чай на вагу і місцеві кунжутовое солодощі. Пити цейлонський чай на Цейлоні, милуючись заходом.

Корисні поради

1. Перед поїздкою читали багато відгуків, в яких було написано, що найкращий обмінний курс в аеропорту міста Коломбо. Так ось, раджу цього не вірити. Не поспішайте міняти всі свої кровно зароблені хрусткі долари при виході з літака.

2. Хочете побачити острів, але боїтеся орендувати авто? Тоді вам до місцевих біч-боїв, які, до відома, починають свою активну діяльність тоді, коли ви тільки починаєте шукати інформацію про Шрі-Ланці в соцмережах.

Практично кожен ланкіец або сам, або з допомогою одного зі своїх численних родичів або друзів чоловічої статі готовий познайомити вас зі своєю чудовою країною. Причому друзі і родичі у вашого гіда будуть з’являтися в різних містах острова.

3. Якщо купуєте екскурсійний тур на мікроавтобусі, то бажано їхати великою компанією на весь автобус – буде в рази дешевше. Знайти компанію можна, наприклад, запропонувавши спільну поїздку співвітчизникам – сусідам по готелю.

4. Одяг краще купувати в центральній Шрі-Ланці (містах, віддалених від узбережжя), вийде в рази дешевше.

5. При відвідуванні пам’яток краще мати при собі дрібні гроші, бо місцевий народець живе бідно і за все любить брати чайові.

6. Хочете поринути в місцевий колорит – катайтеся на громадському транспорті. Дешево, весело і в супроводі національної музики.

7. Місцеву сім-карту видають в аеропорту після прибуття безкоштовно.

8. Якщо ви хочете в своїй подорожі зробити акцент на більш детальному дослідження острова, а не на пляжний відпочинок, то зручніше починати подорож зі столиці – Коломбо, а звідти просуватися через всі основні визначні пам’ятки до узбережжя.